dr.aku.la

Blog Dari Aku La..

Aku Sokong NGO Bantah Jual Aksesori ….

NGO bergabung bantah jualan aksesori seks
malaysiakini.com
Abdul Rahim Sabri
Mac 11, 10
4:37pm
Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia (PKPIM) dan pelbagai NGO akan bergabung bagi membantah penjualan aksesori seks secara terbuka di sekitar Kuala Lumpur dan Lembah Klang.
[sumber]

aku sokong NGO bantah penjualan aksesori kete seks ni.
kedai yang jual menatang ni pon da start tumbuh macam cendawan tapi tersorok-sorok je aku tengok.
sebab da banyak sangat hal yang terjadi kat muda-mudi 1Malaysia ni.
enuff is enuff (macam kru pulak)

Categories: Berita

aku sokong gak..apehal nak jual benda alah camtu lak kat Malaysia..

[Reply]

dr.aku.la Reply:

diorang jual pon sbb ade permintaan.
betul tak?

[Reply]

12 March 10 at 10:42

hoho, M’sia nak jadik macam amsterdam ke? takyah laa jual benda2 camnie.. membukak niat2 jahat orang.. zzzzz

[Reply]

dr.aku.la Reply:

“red light district” wannabe?

[Reply]

14 March 10 at 15:45

aku pun sokong gak. tak suka..

[Reply]

dr.aku.la Reply:

bagus la. sama-sama kita sokong.

[Reply]

16 March 10 at 13:12