dr.aku.la

Blog Dari Aku La..

Apa Nak Jadi?

Remaja 14 tahun buat laporan polis kata dirogol tapi sebenarnya telah terlanjur dengan boifrennya.
Setelah polis buat siasatan, mereka dapati terdapat video seks pada telefon bimbitnya.
Ini lah padah akibat ketagih video seks.

Categories: Berita

ish2… entahla..apa nak jadi nie ;-(

[Reply]

dr.aku.la Reply:

ish.. ish.. ish..

[Reply]

8 March 10 at 22:31

Bangang tahap melampau..

[Reply]

dr.aku.la Reply:

tau takpe.

[Reply]

9 March 10 at 10:17

Budak2 zaman skrg rosak betul akhlak…

[Reply]

dr.aku.la Reply:

teknologi makin canggih, jadi capaian kepada benda-benda tu semakin mudah kan?

[Reply]

10 March 10 at 21:03

makin teruk budak sekarang ni..paling kurang kita teruk masa dah tua ni, diorang muda2 dah teruk.. apa pun, lawalah theme ko ni..hehe

[Reply]

dr.aku.la Reply:

kalau generasi muda da macam ni hari ni.
macam mana pulak pewaris kepada generasi mereka pulak nanti?
p/s: suka theme ni. sbb da terbiasa dgn facebook. 🙂

[Reply]

11 March 10 at 22:37